PROXIO SEM zajišťuje centrální evidenci nemovitých, i movitých objektů v majetku organizace
Evidence parcel, budov, domů, bytů a nebytových prostor, úseků inženýrských sítí, staveb neevidovaných v katastru nemovitostí, ale také realizace procesů nakládání s majetkem.
Přehled hlavních funkcí - centrální evidence a správa objektů (parcely, budovy, byty, nebytové prostory, …)
- evidence všech druhů objektů (nemovitý majetek, dlouhodobý hmotný majetek, dlouhodobý nehmotný majetek, drobný dlouhodobý hmotný majetek, drobný dlouhodobý nehmotný majetek, operativní technická evidence)
- evidence vlastního, svěřeného i svěřovaného majetku
- realizace úkonů nakládání s objekty (uzavírání smluv, tvorba protokolů apod.).
- podpora procesu inventarizace objektů
- sledování nákladů a výnosů
- provázanost dat o objektech s GIS
- provázanost s daty katastru nemovitostí
- odepisování majetku
- pasportizace
| Výhody - možnost využití v rámci organizace, nebo i pro zřizované či příspěvkové organizace
- kompletní pokrytí procesů správy a evidence majetku
- kompletní historie záznamu o objektech v čase
- podpora rozhodovacích procesů a plánování
- zlepšení přehledu o vlastněných či spravovaných objektech
- soustředění veškerých informací o objektech v jedné evidenci
- trvalá aktuálnost evidence díky propojení s ostatními částmi systému (ISZR)
- snadná a okamžitá dostupnost informací o objektech pro všechny oprávněné uživatele
- možnost exportu dat do HTML, XLS, TXT, XML a DOC
|
Agenda Správa a evidence majetku řeší procesy nakládání s majetkem, tj. uzavírání nabývacích a pozbývacích smluv, tvorba svěřovacích protokolů, investičních záměrů a promítnutí důsledků těchto procesů do vlastní evidence objektů.