Agenda Rozpočet shromažďuje vždy přesné, podrobné, srozumitelné, správné a aktuální informace o stavu rozpočtu organizace
Silný a praxí ověřený nástroj pro úspěšné plánování a řízení finančních prostředků.
Přehled hlavních funkcí - tvorba a správa rozpočtu organizace
- příprava libovolného počtu pracovních verzí rozpočtu konkrétního roku
- evidence pro veškeré rozpočtové akce organizace (historické, probíhající i plánované)
- modelování rozpočtů
- kopírování libovolné části mezi jednotlivými verzemi rozpočtu
- základní kontrola vazeb rozpočtové skladby
- podpora sběru a schvalování požadavků na změny rozpočtu
- tvorba veškerých legislativou požadovaných výkazů (včetně zašifrování a odeslání do CSUIS)
| Výhody - komplexní pokrytí problematiky sestavení a správy rozpočtu organizace
- variabilita přehledů, sestav a exportů
- aktualizované číselníky atributů rozpočtové skladby
- řízený průběh schvalování rozpočtových změn (včetně konfigurovatelných limitů)
- oboustranná komunikace s ekonomickým systémem organizace
- propracovaný systém uživatelských oprávnění
- kompletní informace o stavu rozpočtu a jeho skutečném i předpokládaném čerpání/plnění
- možnost sestavení rozpočtu na základě rozpouštění peněz (shora) nebo na základě plánovaných investičních akcí a běžných nákladů
|
Agenda Rozpočet komfortně pokrývá problematiku sestavování, správy a modelování rozpočtu organizace včetně definování schvalovacích procesů. Díky unikátní struktuře rozpočtových akcí je rozpočet srozumitelný i uživatelům, kteří se neorientují v rozpočtové skladbě.