Pomáháme plnit Vaše strategické cíle
v oblasti informačních systémů
Poskytujeme široké spektrum vzdělávacích
programů, eLearningových a odborných kurzů
Vyhovíme Vašim potřebám
v oblasti informačních systémů
Disponujeme zkušeným týmem analytiků,
konzultantů a programátorů

KEVIS

KEVIS zpracovává velké množství drobných evidenčních agend a jejich jednotného způsobu vedení

Efektivně sdílená platforma pro rychlé vytváření, správu a distribuci různých evidencí. Evidence mohou být přístupné přes intranet nebo internet.

 

Přehled hlavních funkcí

  • umožňuje zakládat, upravovat, vyřazovat a prohlížet evidence
  • evidence může obsahovat jednu nebo více tabulek, které mohou být mezi sebou propojeny relační vazbou
  • hromadné změny záznamů
  • vyhledávání podle volitelných kritérií
  • exportovat záznamy do formátů XLS, XML, RTF, DBF, či je naimportovat z jiných aplikací ve formátu CSV či DBF
  • přístupová práva na úrovni evidencí, tabulek nebo položek

Výhody

  • efektivní nástroj pro vedení evidencí
  • vytvoření základních typů evidencí za pár minut
  • možnost rozsáhlé analytické činnosti nad evidencemi
  • zpětná vazba pro řízení a kontrolu organizace
  • sdílení informací více subjekty
  • integrace do webových stránek organizace
  • jednoduchá a rychlá implementace

 

Aplikace KEVIS je koncipována jako multiplatformní a otevřená aplikace pro různé typy evidencí, s rozhraním pro snadnou integraci, a to jak s informačními systémy uvnitř úřadu (Active Directory, MS Excel apod.), tak s externími systémy pro výměnu nebo sdílení dat.